LA SOLANA - MASIA PETITA
La Solana
Casa rural adossada de 33 m2 per a 2 persones, amb vistes a la piscina i als camps.
Escapada tranquil·la a l’Empordà , a 17 km de la Costa Brava
Les nostres cases han estat categoritzades per la Generalitat de Catalunya.
REGISTRE: PG-00868
La Solana és una casa petita de 33 m2, ideal per a dues persones amb un nadó. Està ubicat a nivell deixa jardí. Les vistes a la piscina i al camp són molt agradables.
A la Solana ens sentim com a casa, és petita però no li falta res, tot és al nostre abast.
L'allotjament disposa d'un dormitori amb llit de matrimoni, amb ventilador de sostre i bany complet , també ofereix Wi-Fi.
L´espai cuina-menjador-saló forma un sol ambient, amb ventilador de sostre, que disposa de TV SAT. Inclou també una nevera-congelador, torradora, cafetera de càpsules Nespresso i microones. Calefacció gas propà. Aparcament per un vehicle. PUNT DE CÀRREGA DE COTXES ELÈCTRICS/HÍBRIDS.
L´habitatge té una porta que pot comunicar amb la casa del costat (La Pallissa).
S'admet una mascota de fins a 4k. Vegeu la info aquí.
Un espai íntim on reconnectar, respirar profundament i gaudir de l’Empordà en la seva versió més autèntica, al cor de Catalunya.
Gaudiu amb el nostre vídeo , s'ha gestat amb molt d'amor.
Amb les vistes des del dron, tindreu més idea de com és Can Gat Vell i Rural Empordà:
Aquests espais són a compartir entre 6 habitatges:
🌿 Espais exteriors per gaudir de l’entorn
La finca disposa de més de 3.100 m² de jardins i terrasses on relaxar-se, jugar o simplement gaudir del silenci rural.
✔ Piscina d’aigua dolça i piscina infantil, ambdues protegides ✔ Amplis jardins amb gespa natural ✔ Hamaques i zones de descans ✔ Terrasses cobertes ✔ Zona de barbacoa amb taula i bancs de pedra ✔ Finca totalment tancada ✔ Aparcament privat ✔ Punt de càrrega per a vehicles elèctrics i híbrids
👨👩👧👦 Instal·lacions ideals per a grups i famílies
Can Gat Vell està especialment valorat com a allotjament rural per a grups, celebracions familiars o trobades entre amics.
✔ Possibilitat de càtering o menjar a domicili per a grups grans ✔ Entrega directa de fruita i verdura del productor local ✔ Servei de compra i entrega de supermercat ✔ Servei d’esmorzar (segons disponibilitat) ✔ Neteja i canvi de roba durant l’estada (opcional)
🎲 Espais d’oci i entreteniment
Pensem tant en adults com en nens, oferint espais per compartir temps junts sense sortir de la finca.
✔ Sala de jocs infantils ✔ Biblioteca i sala distribuïdora ✔ Taula de ping-pong ✔ Futbolí ✔ Gronxadors infantils ✔ Porteria de futbol i cistella de bàsquet ✔ Petita granja amb animals (gallines i conills)
🧺 Serveis pràctics per a estades còmodes
✔ Recepció i informació turística personalitzada ✔ Organització i reserva d’activitats a la zona ✔ Petita botiga amb productes locals ✔ Rentadora comunitària i zona de planxa ✔ Estenedor exterior ✔ WIFI amb fibra òptica